هتل های 4 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول هتلی 4 ستاره و شیک می باشد که در مرکز شهر استانبول واقع شده است. هتل تایتانیک سیتی استانبول به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوب هرساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول :

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول دارای 183 اتاق و سوئیت های زیبایی می باشد. همه ی اتاق های هتل دارای امکانات خوبی از قبیل تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ و ... می باشند. هتل تایتانیک سیتی استانبول دارای چندین رستوران می باشد که گردشگران تور استانبول می توانند انوع غذاهای بین المللی و اروپایی را سفارش داده و میل کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول :

سونا ، جکوزی ، آبگرم ، کافی شاپ ، لابی ، پارکینگ و ....

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سیتی سنتر استانبول

هتل سیتی سنتر استانبول هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد. هتل سیتی سنتر در مرکز شهر استانبولقرار دارد. به همین خاطر گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مراکز خرید و اماکن تفریحی دسترسی داشته باتشند. در ضمن هتل سیتی سنتر استانبول تنها 100 متر با میدان تقسیم فاصله دارد.

امکانات هتل سیتی سنتر استانبول :

هتل سیتی سنتر استانبول دارای اتاق های شیک و زیبایی می باشد. همه اتاق ها با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند و دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و ... می باشند. هتل سیتی سنتر دارای 2 رستوران می باشد که گردشگران تور استانبول می توانند غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و میل کنند. همچنین گردشگران تور استانبول می توانند از امکانات رفاهی هتل که شامل حمام ترکی ، استخر ، جکوزی می شود بهترین استفاده را ببرند و لحظات خوشی را سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل سیتی سنتر استانبول :

صرافی ، خشکشویی ، مینی بار ، پذیرش شبانه روزی و ....

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لارس پارک استانبول

هتل لارس پارک استانبول یکی از بهترین هتل های 4 ستاره شهر استانبول می باشد. این هتل شیک و زیبا در سال 2013 برای گردشگران تور استانبول بازسازی شده است. این هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و به مراکز خرید شهر استانبول نزدیکی دارد و می تواند بهترین انتخاب برای گردشگران تور استانبول باشد.

امکانات هتل لارس پارک استانبول :

هتل لارس پارک استانبول دارای 164 اتاق شیک و مدرن می باشد. همه اتاق های هتل دارای امکاناتی از جمله مبلمان شیک ، تلویزیون ، یخچال ، وای فای و ... می باشند. توریست های تور استانبول می توانند لحظاتی را در سالن بدنسازی ، استخر و یا حمام ترکی هتل سپری کنند. همچنین گردشگران عزیز تور استانبول در رستوران هتل می توانند انواع غذاهای ترکی ، مدیترانه ای و بین المللی را سفارش داده و میل کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل لارس پارک استانبول :

خدمات نگهداری از کودکان ، سالن زیبایی ، خشکشویی ، صرافی ، امکانات ویژه معلولین و ....

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل گلدن ایج 2 استانبول

هتل گلدن ایج 2 استانبول هتلی 4 ستاره و مدرن در قلب شهر استانبول واقع در میدان تقسیم می باشد. این هتل با فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد. هتل گلدن ایج 2 استانبول از نظر موقعیت مکانی می تواند بهترین انتخاب برای گردشگران تور استانبول باشد.

امکانات هتل گلدن ایج 2 استانبول :

هتل گلدن ایج 2 استانبول در مجموع دارای 62 اتاق می باشد. اتاق ها با دکوراسیون شیکی طراحی شده اند و دارای امکاناتی از قبیل مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت و ..... می باشند. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را به همراه نوشیدنی های محلی ترکی سفارش داده و سرو کنند. همچنین توریست های تور استانبول می توانند در سالن بدنسازی و یا استخر و ماساژ هتل لحظات خوبی را سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن ایج 2 استانبول :

سالن کنفرانس ، حمام ترکی ، آرایشگاه ، میز بیلیارد و ...

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کوانتو استانبول

هتل کوانتو 4 ستاره استانبول با قرار گرفتن در منطقه تجاری ، تفریحی “تقسیم”، و برخورداری از وسایل حمل و نقل عمومی این ناحیه ، اقامت لوکسی را به همراه صبحانه رایگان در رستوران مشرف به تنگه بسفر خود؛ به گردشگران تور استانبول ارائه می دهد.از ویژگی اتاق ها میتوان به مبلمان راحت ، تلویزیون با گیرنده ماهواره ، تهویه مطبوع و سرویس رایگان اینترنت بی سیم در اماکن عمومی هتل اشاره کرد.صبحانه لذیذ ،هر صبح ،به صورت سلف سرویس در رستوران هتل سرو میشود.میهمانان عزیز ،از قهوه و صبحانه فرانسوی لذت ببرید و چشم انداز دیدنی تنگه بسفر را تماشا کنید.در استخر گرم وسرپوشیده هتل شنا کنید و یا اینکه در سونا و حمام ترکی ، زمانی را به آرامش سپری کنید.محله پر رفت وآمد تقسیم در چند قدمی هتل واقع شده و پر از بار، رستوران و فروشگاه است. وسایط تقلیه عمومی فراوان منطقه “تقسیم” ، موجب سهولت دسترسی به اقصی نقاط شهر استانبول شده است.

امکانات هتل کوانتو استانبول:

 

فروشگاه .حمام ترکی . ماساژ.سونا . کابین های سلامتی .خدمات خشکشویی و اتوشویی می باشد. این هتل رستوران مخصوص خودش را دارد و در این رستوران ویژه از گردشگران پذیرایی می کند.

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: